19 Haziran 2008

GALİBA EVET!

Hayatımızın her anında kullandığımız bir kelimenin bukadar önemli olabileceğini hiç düşünmemiştim.Evet dediğin anda aslında sorumluluklara soru işaretlerine korkularına rağmen kalabalık bi yaşantıya evet dediğini farketmezsin aslında.Ben bu cevabı vereli 1 ay oluyo aslında.Ama evlilik şimdi değil tabiki.İlk önce okulumu bitirmem gerekiyor.Arkasından ailelerin tanışması,koşturmacalar, sorumluluklar asıl ozaman başlıcak sanırım.Korkularım var aslında korkarak verdiğim bir cevaptan ilk defa bu kadar eminim.Anneme çıtlatmaya başladım,ufak hazırlıklar, nasılolurda nasıl yaparız.Nasıl hazırlanırız hepsini düşünmeye çalışıyorum.Daha 1 senem var en az.Bide bu arada abimi evlendirmem gerekiyor.Asıl önemli olanda o sanırım. :)
Ama ben yinede siteleri araştırmaya evlilik hazırlıklarında neler gerektiğini öğrenmeye başladım bile.Bunları zaman zaman sizlede paylaşıcam.Sizden asıl istediğim nemi?Evli olanlarınız bana bu konularda yardım ederse çok sevinirim.Çünkü herşey güzel olmalı dimi ama :)

2 yorum:

kusursuz dedi ki...

Hadi her gördüğüm yazıya yorum yapayım diyenlerden değilim öncelikle bunu belirteyim. Yaşamdaki her yaptığımız şeyin sorumluluğunuda almak gerekiyor tabiki. Aslına bakarsanız başımıza gelen herşey iyi de olsun kötüde bizim kendi eserlerimiz yani ne ekersek onu biçeriz. Evlilik konusunu bence evli insanlara sormayın bende evliyim bende yorum yaparım size bir çok ama bu sizi pek bağlamaz diye düşünüyorum. Bu tamamen kişisel olgunluk ve hazırlanış ile alakalı bir durumdur. Pek çok faktör evliliğe etki eder ama inanın etki etmeyen tek faktör şanstır. Çevrenizde örnekleme adına aldığınız tüm evlilik örnekleri sadece ve sadece kendi içinde geçerli olan durumlardır. Önceden evliliği kestirmek tabiki imkansızdır ama insanın burada yapması gereken tek şey kendine yaptığı değerlendirmelerdir. Yani siz ne istiyorsunuz ve evlilikten ne bekliyorsunuz bunları iyi bilmelisiniz. Bir erkek olarak söylüyorum sizin evliliğe bakışınızla bizimkisi bir değildir yani biz erkekler bu konuda sizin kadar etkilenmiyoruz yani dünyamız değişmiyor sadece var olan dünyamıza yeni bir kadın eş giriyor o kadar. Tabiki bu değerlendirme tüm erkekler için geçerli değildir ama yüzde doksan oranında doğru bir değerlendirmedir. Umarım sizin tercihiniz bu yüzde doksan içine giren kısımda değildir. kendi bakış açınızla erkekleri sakın değerlendirmeyin. Bizler sizin gibi düşünmüyor sizin gibi yaşamıyor sizin gibi sevmiyor ve sizin gibi evliliğe bakmıyoruz. bu değerlendirmeler çerçevesinde evliliğe ve birleşmeye hazırlık yaparsanız daha objektif olur diye düşünüyorum iyi günler mutluluklar dilerim

dilek bozkurt dedi ki...

çok teşekkür ediyorum yorumunuz için. biz bayanlar için evlilik ve bu tarz şeylerin önemli olmasının sebebi herzaman hayatından vazgeçen taraf olmamızdan kaynaklanıyo sanırım