5 Aralık 2008

ŞARAP ÜRETİCİSİYMİŞİM! :)

Az önce bir test buldum nette hemen merak duygularımı kabarttı hemen uyguladım bakın önceki hayatımda neymişim çok mükemmel bir hayatım yokmuş aslında ama güzel bi aşk hikayem varmışş en azından :)

Şarap Üreticisi

Bir önceki hayatınızda Güney Fransa’da üzüm bağları olan bir şarap üreticisiydiniz. Maddi açıdan varlıklı fakat bulunduğu çevreden hoşlanmayan biriydiniz. Bu nedenle sık sık kendi dünyanıza çekilir ve hayat üzerine bir filozof edasıyla düşünceler geliştirirdiniz. Hatta bu düşüncelerinizi yazıya döküp bir kitap halinde yayınlamayı bile düşündünüz fakat beklenmedik bir aşk macerası sizin hayata bambaşka bir gözle bakmanıza neden oldu ve daha önce yazdığınız ve düşündüğünüz herşey size yavan gelmeye başladı. Bu nedenle bu yazıları hiç bir zaman yayınlamadınız. Büyük aşkınızla hiç bir zaman evlenmediniz ama ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşayarak, hayatınızın tadını doya doya çıkardınız. Ölümünüzden sonra sevgiliniz sizin yazılarınızı evin bir köşesinde buldu ve her akşam sizinle konuşur gibi hissederek o yazıları tekrar tekrar okudu.

2 yorum:

koyusiyah dedi ki...

Blogunu tesadüfen buldum, alkolle ilgili ne kadar çok anekdot var, çok hoşuma gitti tebrik ederim :)

dilek bozkurt dedi ki...

saol cidden bu aralar alkolle ilgili olmuş yazılarım hiç dikkat etmemiştim :))